25 Nisan 2009 Cumartesi

Ibrahimovic Ispanya'da oynamak istiyor


Inter'in yıldızı Ibrahimovic Eurosport'a ''Inter'de kontratım devam ediyor ve burda cok mutluyum. Ama bir süre sonra yeni şeyler denemek isteyebilirim çünkü 5 yıldır Italya'da oynuyorum.
Burada bir çok başarı yaşadım ve Italya futbolundan cok şey öğrendim ama hayatınızda öyle bir an oluyor ki yeni şeyler denemek istiyorsunuz aynen Ajax'da oynadığım zamanlarda olduğu gibi. Şuanda Ispanya futbolunu kendime yakın görüyorum ben teknik açıdan zengin futbolu seviyorum ve Ispanya'dada teknik olarak zengin bir futbol var kendimi Ispanyol futboluna daha yakın hissediyorum'' açıklamalarında bulundu.


Kim bilir belkide Barcelona yada Real Madrid önümüzdeki sezon bu sezona göre daha bomba transferler olcağı kesin gibi. Ibrahimovic ve Ribery'yi Barcelona'ya imza atarken görmek tüm Dünya'daki futbol severleri heycanlandırır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder